2012. július 27., péntek

Rózsaszínes fonalaim új élete


 Az 1. képen a kész fonal, a 2-3 fotón még előfonalként láthatjátok :o)
 Ügyes kezű "lánykám" (Kreavikka) kérte ezeket a fonalakat babafotózáshoz,
a megérkezés napján neki is kezdett a horgolásának,
és be is fejezte még az nap az egyiket. 
Kíváncsian várom milyen babaholmi készül majd a másikból :o)
Küldtem nekik egy kis ajándékot is: anya-lánya bolerót.
A kötött darabok képét még én készítettem, ha kapok fotót a ruhadarabokról használat közben, akkor idebiggyesztem azt is :o) Igéretemhez híven itt a kép Dodoról :o)

Nagyon köszönöm a sok dicséretet amit Tőled kaptam Vikikém, puszika :o)

3 megjegyzés:

  1. Nagyon szépek a színek és az egyenetlenre font fonalaid is!
    Nagyon jó együttműködéseket-, barteleket- és... bolerókat kötsz, gratulálok! :)

    VálaszTörlés
  2. Szia Marcsimami!
    Ma odaadtam Reninek a sapit,nagyon tetszett Neki a színe!:)A zöldesből olyan kis vintage stílusú főkötőt fogok horgolni neki.Majd lehet hogy kelleni fog olyan előfonal vastagságú fonal is,óriás pom-pomos babasapinak,de ez ügyben még jelzek!:)

    VálaszTörlés